چالش‌های مدیرعامل شرکت توسعه با 2 مدیر استقلالی/ وزیر دست به کار می‌شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وقتی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان شد خیلی‌ها منتظر حضور ورزشی‌هایی در پست‌های مختلف مدیریتی بودند و این انتظار وجود داشت با حضور یک مدیر ورزشی بهترین اتفاقات رقم بخورد اما در برخی از سازمان‌هایی که زیر نظر وزارت فعالیت داشته و نقش مهمی هم در ورزش قهرمانی و البته همگانی ایفا می‌کنند این اتفاق رخ نداد تا حالا حاشیه‌ها دامنگیر وزارت ورزش شود.

یکی از مهمترین شرکت‌هایی که زیر نظر وزارت ورزش فعالیت و نقش مهمی در توسعه ورزش قهرمانی دارد شرکت توسعه است. این شرکت با مجموعه‌های ورزشی آزادی، شیرودی، کشوری و همین طور انقلاب سر و کار دارد و در ارتباط مداوم با فدراسیون‌های ورزشی است چرا که تعداد زیادی از فدراسیون‌ها در این مجموعه‌های ورزشی مستقر هستند و همیشه هم مشکلاتی سر راه آنها در تمرینات و اردوها وجود داشته است. قطعی آب و برق، نبود امکانات و ساختمان مجزا، قطع شدن سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، بدهی و اجاره‌بها به شرکت توسعه و … از مشکلاتی بوده که بارها هم روسای فدراسیون‌ها و هم ورزشکاران در خصوص آن صحبت‌هایی داشته‌اند. با این وجود باز هم در برخی از مجموعه‌ها مشکلات به قوت خود باقیست.

* آزادی مجموعه‌ای با مدیریت 2 نفری!

سال گذشته بود که علیرضا عاصم‌یوسفی با حکم وزیر ورزش مدیرعامل شرکت توسعه شد و تغییرات در مجموعه‌های ورزشی که روالی طبیعی هم بود در دستور کار قرار گرفت. احمد مددی که سابقه مدیرعاملی استقلال را در کارنامه داشت به مجموعه آزادی آمد و امیرحسین فتحی دیگر مدیرعامل سابق آبی‌پوشان که از سال 98 مدیریت مجموعه انقلاب را برعهده داشت بدون تغییر در پست خود به فعالیت ادامه داد اما به نظر می‌رسد حالا که کمتر از یکسال از مدیریت مددی در آزادی و حدود 3 سال از مدیریت فتحی در انقلاب می‌گذرد، مدیرعامل شرکت توسعه با این 2 مدیر با چالش اساسی روبه‌رو شده به طوری که حتی مدیریت آزادی را با وجود حضور احمد مددی به شخصی به نام علیرضا فاضلی داده که 25 اردیبهشت برای او حکم سرپرستی خورده بود. این فرد با حمایت عاصم‌یوسفی در آزادی مستقر است در حالی که هم سیستم اداری مددی و هم حقوق او از اردیبهشت قطع شده است.

در خصوص تغییر مدیریت مجموعه انقلاب نیز عاصم‌یوسفی تا مرز تغییر پیش رفت و حتی گزینه مورد نظر نیز معرفی شده بود اما کارها آن طور که باید پیش نرفت تا فتحی در مسند قدرت باقی بماند هر چند الان غیبت‌های متعدد او در مجموعه سوال‌برانگیز شده است.

با این شرایط این احتمال وجود دارد حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان خود به موضوع ورود و مشکلات را حل کند. 

انتهای پیام/


منبع : خبرگذاری فارس