پیام تبریک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به مناسبت هفته کار و کارگر

هفته کارو کارگر
پیام تبریک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به مناسبت هفته کار و کارگر

پیام تبریک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به مناسبت هفته کار و کارگر

 

حسن عزیزی طی پیامی هفته کار و کارگر را خدمت جامعه کار و تلاش و تعاون استان تبریک گفت:

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه متن این پیام به شرح زیر است:

 

حیات و توسعه جامعه، مرهون تلاش خستگی ناپذیر کارگران خدوم جامعه کار و تولید است. نیروی کار خلاقی که به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سربازان اقتصاد مقاومتی اند و چرخ سازندگی و بالندگی با دستهای پر توان آنها می چرخد.

هفته بزرگداشت مقام شامخ کارگر نیز بهانه ای است برای تجدید امتنان از زحمات و خدمات ارزنده آنها.

در برهه کنونی و به رغم تحریم های ظالمانه که آثار و پیامدهای آن مردم عزیز کشور و به ویژه کارگران، اقشار متوسط و پایین جامعه را نشانه رفته، پایمردی کارگران مانند همیشه امید آفرین و قابل تقدیر است.

نقش موثر کارگران در تحقق شعارهای اقتصادی سال تا کنون بی‌ بدیل و بی‌نظیر بوده و درسال جاری نیز که با تدبیر ارزشمند و هوشمندانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) ” تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” نام گذاری شده است کماکان جهاد این سربازان چه در عرصه کار و تولید که آبادانی و رونق ملی منوط به عملکرد آنها است و حتی در شرایط کنونی مواجهه با ویروس کرونا با رعایت موازین بهداشتی برای حفظ سلامت هم نوعان خود به صورت جهادی نقش‌آفرینی ادامه دارد. شعار مهمی که می تواند در جامعه کار و تولید با توسعه رویکرد گفت و گوی اجتماعی و رعایت سه جانبه گرایی میان جامعه کارفرمایان ، کارگران و دولت ثمرات فراوانی را به بار آورد .

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به منظور الگو سازی،تکریم و صیانت از جامعه کار و تولید در راستای رونق تولید تمام توان خود را به کار بسته و سعی بر حمایت همه جانبه اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی داشته و فرهنگ سازی، تشویق و تقویت روحیه کار و تلاش در نیروهای مولد، متخصص، مخترع و مبتکر کشور، فراهم نمودن زمینه های لازم برای تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات، تجارب، دانش و مهارتهای علمی و تجربی در جامعه کار و تولید، تشویق جامعه کار و تولید به بهره گیری از الگوی ایرانی- اسلامی کار و تکریم و تجلیل از فعالان و نخبگان عرصه کار و تولید را مطمح نظر دارد.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و این هفته فرخنده را به همه تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق بیش از پیش این عزیزان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

حسن عزیزی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه