با حضور رئیس کل دادگستری در زندان مرکزی کرمانشاه صورت گرفت

 

مددجویان معتکف در زندان در سومین روز اعتکاف با خانواده های خود دیدار کرد

طی مراسمی با حضور دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، زندانیان استان کرمانشاه که به مدت ۳ روز در اعتکاف با معبود خود در راز و نیاز به سر بردند در روز پایانی اعتکاف، طی مراسمی با خانواده های خود دیدار و در ضیافت افطاری بر سر یک سفره نشستند.

در این مراسم دکتر توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان ضمن تقدیر از بانیان و برگزارکنندگان این مراسم گفت: هدف از تطبیق احکام قانونی با معیار های شرعی، دینی و اسلامی بازگشت سعادتمندانه افراد به جامعه و به زندگی عادی است.

رئیس کل دادگستری در ادامه افزود: حضور اعضاء خانواده در کنار یکدیگر نعمت بزرگی است که صحنه هایی زیبا و عبرت انگیزی را می توان در این مراسم مشاهده کرد.

ایشان خاطرنشان ساخت امید داریم در این ماه مبارک خداوند همه ما را مشمول عفو خود قرار داده و شما مددجویان عزیز با خدای خود پیمان بسته و هرگز به زندان برنگردید.

در ادامه مراسم حمید رضا پوریانی مدیرکل زندان های کرمانشاه در سخنانی شرکت مددجویان روزه دار در مراسم اعتکاف را برای شروع زندگی دوباره و سعادتمندانه در کنار کانون گرم خانواده بسیار مؤثر برشمرد، و این اتفاق را با توکل بر خداوند و اراده قوی امکان پذیر دانست.

این مراسم در محوطه باز زندان مرکزی کرمانشاه و با حضور برخی از مسئولین استان و نیز گروههای تواشیح و هنری و جمعی از مددجویان معتکف و خانواده های آنان در فضایی معنوی و صمیمی برگزار شد