حلالی: مربی خارجی در این شرایط به سود پرسپولیس نیست/ تاج برای چه نامزد شده است؟

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت:‌ با وجود اینکه فصل نقل و انتقالات در حال گذر است اما ما هنوز نتوانستیم یک مربی به کادر اضافه کنیم که این موضوع باعث شده تا زمان از دست برود اما در زمینه جذب بازیکن واقعاً خوب عمل کردیم و بازیکنان خیلی خوبی جذب تیم شده‌اند. ما در سال‌های قبل هم کمبودهایی در زمینه بازیکن داشتیم و باعث شد به مشکل بخوریم هر چند که فکر می‌کنم امسال چنین مشکلی وجود نداشته باشد. به نظر من تیم خوبی بسته شده اما نیاز داریم که یک مهاجم ششدانگ و یک دفاع چپ بگیریم. چرا که سال گذشته از این پست لطمه خوردیم و در شرایط فعلی وحید امیری هم به ابتدای فصل نمی‌رسد و به همین خاطر نیاز به بازیکن داریم تا در دفاع چپ به ما کمک کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره حضور یک مربی برزیلی در کادر فنی پرسپولیس تصریح کرد:‌ الان یک مربی خارجی به ما اضافه شود چه کمکی می‌تواند به پرسپولیس کند؟ من این حرف‌ها را از صمیم قلب می‌گویم. مربی خارجی تا بخواهد فوتبال ما را بشناسد 6 ماه زمان لازم دارد و حضورش در این شرایط به نظرم کمکی به پرسپولیس نخواهد کرد. 4 سال قبل زمانی که همه خواهان تمدید قرارداد با رادوشوویچ بودند من اعلام کردم که نباید با او قرارداد بست اما خیلی‌ها به من حمله کردند و من را مورد توهین قرار دادند. تنها کسی که آن زمان جلوی این بازیکن ایستاد من بودم چون برای من پرسپولیس مهم بود اما خیلی‌ها به من تهمت زدند. حالا می‌بینیم که باید یک میلیون دلار به این بازیکن بدهند. الان یک مربی خارجی به پرسپولیس آمده و کسی از او شناخت ندارد. این مسأله چه ربطی دارد؟ باید مشخص شود که او چه کمکی می‌تواند به پرسپولیس انجام دهد و این موضوع مهم است. یکسری اتفاقات در حال رخ دادن است که واقعاً خنده‌دار است. مگر می‌شود یک مربی بدون شناخت، دستیار انتخاب کند؟‌ باید مشخص شود که افکار این مربی برزیلی با کادر فنی پرسپولیس  چقدر همسو است. شاید مواردی که یحیی گل‌محمدی مدنظر دارد با این مربی تفاوت داشته باشد یا برعکس. هر مربی شرایط خاص خودش را دارد و مطمئن هستم تا این مربی قرارداد نبندد به ایران نخواهد آمد.

حلالی در ادامه افزود:‌ در پرسپولیس پیشکسوتان تحصیل‌کرده و با تجربه حضور دارند اما انگار مرغ همسایه غاز است و باید میلیاردها تومان هزینه کنیم تا یک نفر از خارج بیاید. ما در بین پیشکسوتان پرسپولیس مربیان زیادی داریم که می‌تواند به این تیم کمک کند اما انگار باید یا چشم آبی باشند یا قرارداد دلاری ببندند! شما ببینید الان در والیبال یک مربی ایرانی چه کار بزرگی انجام داد که در سطح دنیا افتخارآفرین شد و این موضوع نشان می‌دهد که اگر به مربی ایرانی اعتماد کرد اتفاقات خوبی خواهد افتاد. الان هم برای من این مسائل اهمیت ندارد چرا که خیلی از کسانی که در فضای مجازی فحاشی می‌کنند فیک و قلابی هستند. برای من و همه پیشکسوتان پرسپولیس مهم است و باید پرسپولیس موفق شود. به نظرم راه خوبی را نمی‌رویم اما امیدوارم که در نهایت این مسأله به موفقیت پرسپولیس منجر شود. هر چند که فکر می‌کنم برای اینکه تماشاگران راضی باشند به دنبال آوردن یک مربی خارجی رفتند.

وی در خصوص لغو اردوی پرسپولیس در ترکیه و اینکه این موضوع چه تأثیری می‌تواند روی عملکرد سرخ‌پوشان در لیگ برتر داشته باشد، گفت:‌ مشکلات در پرسپولیس آنقدر زیاد است که نمی‌شود همه آنها را حل کرد. درست است که پرسپولیس به اردو نیاز دارد اما قرار نیست حتما این اردو خارجی باشد و می‌شد یک اردوی داخلی رفت. 10 درصد از سهام پرسپولیس فروخته شد اما مشکلات آنقدر زیاد است که با این چیزها حل نمی‌شود. به نظر من پرسپولیس می‌توانست در همین تهران یا یکی از استان‌هایی که زیرساخت‌های لازم را داشت اردوی خود را برگزار کرد و حتماً نیاز نبود که به اردوی خارجی رفت.

ملی‌پوش اسبق تیم فوتبال کشورمان در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و افرادی که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند ادامه داد: حرفی ته دلم وجود دارد که باید آن را بگویم. من واقعا خجالت می‌کشم که برخی افراد برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند. آقای تاج برای چه کاندیدای فدراسیون فوتبال شده است؟ فوتبال ما در زمان مدیریت او مشکلات بسیار زیادی داشت که یکی دو تا نیست. آنها قراردادی با ویلموتس بستند که باعث شد میلیون‌ها دلار ضرر بدهیم و این در حالی است که قرارداد او به زحمت به 500 هزار دلار می‌رسید اما به خاطر بی‌اطلاعی آقایان و اینکه به زبان انگلیسی اشراف نداشتند ضرر چند میلیون دلاری به فوتبال و کشور ما وارد شد. این افراد حالا با چه رویی دوباره می‌خواهند در انتخابات فدراسیون فوتبال کاندیدا شوند. 

حلالی تصریح کرد: من هیچ خصومتی با آقای تاج ندارم و برای او احترام قائل هستم اما به عنوان یک عضو کوچکی از خانواده فوتبال حرف می‌زنم و آن اینکه ما اینقدر مدیر تولید نکرده‌ایم تا دوباره چنین افرادی به خود اجازه بدهند کاندیدا شوند. میرشاد ماجدی یک فرد فوتبالی است اما مشکلات فدراسیون فوتبال آنقدر زیاد است که یکی دو تا نیست. همین آقایان علی کریمی را ترد کردند هر چند که همه او را می‌شناسند و می‌دانند که علی کریمی انسانی سالم، صادق و همیشه دغدغه او مردم است. همین افراد به علی کریمی رأی ندادند اما به کسی رأی دادند که آن افتضاحات را به بار آورد. 

انتهای پیام/


منبع : خبرگذاری فارس