نفت آبادان با ۳ بازیکن خارجی مذاکره کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، جهانگیر کی شمس درمورد مذاکرات باشگاه صنعت نفت آبادان با سه بازیکن خارجی اظهار کرد: کادر فنی سه بازیکن خارجی را به باشگاه معرفی کرده که مذاکرات با باشگاه های این بازیکنان صورت گرفته است.

وی با اشاره به قوانین خاص سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص جذب بازیکنان خارجی گفت: انجام بازی ملی یا حضور در لیگ برتر کشورها از جمله قوانین جذب بازیکن خارجی است که باشگاه صنعت نفت آبادان نیز با توجه به این قوانین اقدام به جذب بازیکن می کند. نباید چشم بسته اقدام به جذب بازیکن کرد و اتقاقی که فصل گذشته برای گلگهر سیرجان افتاد برای ما نخواهد افتاد.

مدیرعامل صنعت نفت آبادان در گفت و گو با سایت این باشگاه افزود: استعلام بازیکنانی که مد نظر کادر فنی است گرفته شده و در صورتی که شرایط آنها مغایر با قوانین سازمان لیگ ایران باشد جذب نخواهند شد. بازیکنان معرفی شده اکنون در کوران مسابقات لیگ کشورهای خود هستند و قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران جذب می شوند.

کی شمس تصریح کرد: نگرانی برای دیر اضافه شدن بازیکن خارجی نیست زیرا بازیکنی که در کوران مسابقات است به لحاظ بدنی و آمادگی شرایط مناسبی دارد و هواداران نگران این موضوع نباشند. البته بدلیل شرایط سهمیه بازیکنان احتمالا یک بازیکن از سه بازیکن معرفی شده جذب تیم خواهد شد.

انتهای پیام/


منبع : خبرگذاری فارس