شهرداری کرمانشاه پیشرو در ابتکارات ارائه خدمات شهری است

مدیرکل شهرداری‌های حلبچه عراق:

شهرداری کرمانشاه پیشرو در ابتکارات ارائه خدمات شهری است/شهرداری کرمانشاه در حوزه خدمات شهری، ترافیک و زیباسازی نمونه است

مدیرکل شهرداری استان حلبچه با اشاره به اینکه شهرداری کرمانشاه پیشرو در ابتکارات ارائه خدمات شهری است، گفت: شهرداری کرمانشاه در حوزه خدمات شهری، ترافیک و زیباسازی نمونه است.

احوال کرمانشاه به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه

خیلان عبدالرحمان میرزا حسن پس از بازدید از پروژه‌ها و جاذبه‌های شهر کرمانشاه اظهار داشت: در سفر ۲روزه‌ای که به کرمانشاه داشتیم علاوه بر دیدار با مقامات کرمانشاه که در تعاملات منطقه‌ای تاثیر گذار بود، از طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری کرمانشاه بازدید داشتیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌های حلبچه یک شهرداری نوپا است که نیاز به کمک و تجربه شهرداری‌های موفق منطقه دارد، گفت: در این سفر برای حمایت تجربه‌ای اجرای پروژه‌ها قول‌های مساعدی گرفتیم.

مدیرکل شهرداری‌های استان حلبچه کشور عراق تصریح کرد: کرمانشاه مهد ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات شهری در این سطح کیفیت و کارخانه بازیافت پسماند در کرمانشاه، شهر کرمانشاه را یک شهر ویژه در منطقه کرده است.

خیلان عبدالرحمان میرزا حسن خاطرنشان کرد: در حوزه نقشه‌برداری هوایی در حلبچه به راهنمایی‌ها و استفاده از تجربه شهرداری کرمانشاه نیاز داریم.

وی افزود: بازدید از خدمات شهری و زیرساخت‌های شهری کرمانشاه باعث تعجب ما ش، چرا که فکر نمیکردیم کرمانشاه شهری با این خدمات و زیرساخت‌های پیشرفته باشد.

مدیرکل شهرداری‌های استان حلبچه با بیان اینکه توجه به فضای سبز شهری و رفاه و آسایش

شهروندان خیلی عالی است، گفت: شهرداری کرمانشاه پیشرو در ابتکارات شهری در منطقه است.

وی اظهار داشت: شهرداری کرمانشاه شهرداری نمونه‌ای در منطقه است و قطعا از تجربیات ارائه خدمات شهری این مجموعه در حلبچه استفاده خواهیم کرد.

خیلان عبدالرحمان میرزا حسن به مجموعه خدمات ارائه شده در حوزه حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد

و افزود: جلوگیری از تردد خودروهای سنگین در بزگراه‌های شهر کرمانشاه و ایجاد زیرساخت خارج از حوزه شهری برای تردد آن‌ها یک ویژگی

برجسته در حوزه کنترل ترافیک است که مدل خوبی برای شهرهای پرتردد عراق خواهد بود.