تخریب یک باب ساختمان غیر مجاز در کرمانشاه

پاسخ شهردار منطقه پنج شهرداری کرمانشاه در خصوص تخریب یک باب ساختمان غیر مجاز

شهرداری منطقه پنج شهرداری کرمانشاه در خصوص فیلم های منتشر شده در فضای مجازی راجع به تخریب یک باب ساختمان غیر مجاز پاسخ داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه سجاد یزدانی در خصوص انتشار یک فیلم در فضای مجازی مبنی بر تخریب یک منزل مسکونی اظهار کرد: طبق قانون شهرداری ها وظیفه جلوگیری از هر گونه ساخت وساز غیر مجاز را برعهده دارند.

وی افزود: بر همین اساس در یکی از گشت های پلیس ساختمان شهرداری منطقه پنج همکاران با یک ساختمان نیمه کاره غیر مجاز مواجه می‌شوند.

شهردار منطقه پنج شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: این ساختمان نیمه کاره در شهرک نصر مقابل هوانیروز در حال ساخت و ساز بوده است.

وی افزود: ساختمان در زمین های متعلق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به صورت غیر مجاز و به صورت نیمه کاره ساخته شده بود.

یزدانی ادامه داد: ساختمان تنها به صورت دورچین، بلوک سیمانی بوده و فاقد سقف، پی کنی و فندانسیون بوده است که مطلقا شرایط زندگی را به دلیل عدم ایمنی کافی نداشته است.

وی اذعان کرد: پیش از تخریب همکاران اجرائیات ابتدا از ساختمان بازدید کرده تا مطمئن شوند که ساختمان خالی از سکنه است و پس از اطمینان اقدام به تخریب بنا صورت گرفت.

وی گفت: فرد متخلف با استفاده از فضای مجازی و ساخت یک کلیپ جعلی توانسته احساسات مردم را جریحه دار کند و مجددا در همان مکان که دراختیار اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه است اقدام به ساخت بنا کرده

یزدانی ادامه داد: با توجه به اقدام مجدد وی برای ساخت و ساز غیر مجاز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دنبال اخذ مجوز برای قلع بنای ساختمان مذکور است.