تقاطع غیرهمسطح سپاه یه رکوردزنی در پروژه‌های عمرانی شهری بود

تقاطع غیرهمسطح سپاه یه رکوردزنی در پروژه‌های عمرانی شهری بود به گزارش احوال کرمانشاه به نقل از  خبرنگار مهر، صبح شنبه نادر نوروزی در مراسم افتتاحیه غیرهمسطح سازی تقاطع سپاه پاسدارن که با حضور استاندار، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و جمعی از مدیران استان در سالن شهید بهشتی شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح سپاه پاسداران جز یکی از طرح‌های کلی ترافیکی شهر کرمانشاه بود که با وجود زمان بر بودن آن در حالت طبیعی اما با کار جهادی در کمتر از ۹ ماه افتتاح شد که این یک رکوردزنی برای راه اندازی یک پروژه عمرانی شهری بود.

 

وی با تاکید اتمام پروژه تقاطع غیرهمسطح سازی سپاه پاسدارن در یک سوم از زمان معمول خود، افزود: با توجه به حجم بالای ترافیکی در شهر کرمانشاه یک رینگ کامل ترافیکی ترسیم شده که این تقاطع بخشی از این رینگ بود تا رفته رفته با اجرای طرح‌های مربوطه از فشارهای ترافیکی شهر کاسته شود.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: راه‌اندازی تقاطع غیرهمسطح سپاه پاسداران در جهت کاهش ترافیک محدود میدان سپاه در اتصال شمال به جنوب و جنوب به شمال بود که پس از این طرح در اقدام بعدی پل به منظور کاهش حجم ترافیکی شمال به جنوب پل رودخانه «قره سو» را آغاز خواهیم کرد.

نوروزی در پایان با بیان اینکه کرمانشاه به ۲ پاره تقسیم شده، گفت: با توجه به تاثیر گذاری اتصال این ۲ قسمت به منظور تسهیل بیشتر اقدامات تازه در راستای اتصال سریع‌تر شمال به جنوب و جنوب به شمال شهر را آغاز خواهیم کرد.

این تقاطع به صورت روگذر در دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال احداث شده است، گفت: طول هر مسیر ۵۰۰ متر و عرض هر مسیر نیز ۹.۵ متر است. این تقاطع برای ساخت دو سال زمان نیاز داشت که ظرف هشت ماه به همت مجموعه شهرداری و قرارگاه خاتم(ص) احداث شد.