منصوریان: تکلیفم با نفت آبادان این هفته مشخص می‌شود/ با ۵۰ میلیارد باید به جنگ ۷۰۰ میلیاردی‌ها برویم

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان درباره آخرین وضعیت مذاکرات خود با صنعت نفت آبادان برای ادامه همکاری با این باشگاه اظهار داشت: ۹-۸ روز قبل خدمت معاونت وزارت نفت رسیدم که سال گذشته با تمام وجود پشت تیم صنعت نفت ایستادند. بعد از آن جلسه ای با اعضای هیات مدیره داشتم و در نهایت چند روز قبل با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم. جدا از مباحث مالی که اولویت من است، خواسته هایی در زمینه سخت افزاری و در حوزه تغییر رویه فکری دارم. باید نگاه شان را نسبت به نفت آبادان تغییر بدهند و حرفه ای‌تر فکر کنند.

وی افزود: ما عضوی از یک خانواده هستیم و باید خواسته های من پنهان بماند. اگر بستر و شرایطی که گفتم فراهم شود، با افتخار میهمان این تیم هستم و هیچ موقع نمی‌توانم محبت آنها را فراموش کنم اما اگر شرایطی که گفتم فراهم نشود و آنچه در ذهن دارند تغییر ندهند، نمی‌توان همکاری را ادامه داد.

سرمربی تیم نفت آبادان اضافه کرد: به لحاظ مارکت فوتبال امروز تیم ما و نفت مسجد سلیمان در بدترین شرایط مالی هستند و برای اینکه صنعت نفت بتواند ابتدا شرایط خود در لیگ برتر را حفظ کند و در ادامه مقداری برای رسیدن به رده‌های بالاتر تفکر خود را تغییر بدهد، نیاز دارد حتما کل شهر از گزارشگر، مجری رادیو، ورزشی نویس، لیدر، مردم و مسئولان آبادان، شرکت پالایش و پخش و هیات مدیره باشگاه به این فکر کنند سال سختی را خواهیم گذراند. از سال گذشته جراحت روحی دیدیم و اگر قرار باشد تیم را تحویل بگیریم، دیگر تاب و تحمل نداریم علیه صنعت نفت در بیرون ورزشگاه یا این طرف و آن طرف جریانی راه اندازند تا روحیه تیمی ما به هم بخورد.

منصوریان تصریح کرد: در این حالت کار سخت می‌شود. همه باید پشت این تیم بمانند. باید قبول کنیم با ۵۰ میلیارد تومان امسال در مارکتی که تیم‌ها ۷۰۰ میلیارد هزینه می‌کنند، کار برای ما و نفت مسجد سلیمان خیلی سخت می‌شود. الان  خیلی خوب است که سپاهان و استقلال مربیان بزرگ آورده اند. این نشان می‌دهد مارکت فوتبال گران است و ما با بودجه ۵۰ میلیاردی باید به جنگ تیم‌هایی برویم که ۱۰ تا ۱۵ برابر هزینه می‌کنند‌.

وی در گفت و گو با برنامه شب های فوتبالی درخصوص اینکه چند درصد احتمال دارد در صنعت نفت آبادان بماند، پاسخ داد: تا دوشنبه یا سه شنبه هفته آینده تعیین تکلیف می‌کنیم. با افتخار دوست دارم در صنعت نفت بمانم اما حتما باید تغییر روش داشته باشیم. واقعا هواداران آبادانی را دوست دارم و ممنون دار آنها هستم. باشگاه ما بارها اعلام کرده منصوریان انتخاب هوادار بوده و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

انتهای پیام /


منبع : خبرگذاری فارس