آمادگی کامل مرکز فوریت های دارویی و داروخانه هلال احمر در روزهای تعطیل

‍ در اولین روز از هفته دولت رییس شورای عالی بیماران خاص استان به همراه فرماندار کرمانشاه ، دکتر پاینده فوق تخصص خون و سرطان ، آرمانده مدیرروابط عمومی شورای عالی بیماران خاص و زهتابان مدیر انجمن بیماران سرطانی استان با حضور در داروخانه هلال احمر از خدمات این مجموعه تقدیر و تشکر کردند .

فرماندار کرمانشاه در این بازدید ابراز امیدواری کرد مجموعه عام المنفعه جمعیت هلال احمر همیشه در بحران ها یاور آسیب دیدگان بوده و در این دوره زمانی نیز که کل دنیا گرفتار و درگیر بیماری کرونا هستند این مجموعه توانمند همچون گذشته به یاری بیماران شتافته و داروخانه هلال احمر با تهیه داروهای بیماران کرونایی به این عزیزان خدمات رسانی می کند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز از آمادگی کامل مرکز فوریت های دارویی و داروخانه هلال احمر در روزهای تعطیل خبر داد و افزود ؛ داروخانه جمعیت هلال احمر استان با هماهنگی معاونت غذاودارو از ساعت ۷ و نیم صبح لغایت ۲۲ آماده خدمات رسانی به بیماران کرونایی می باشد .

بیگلری رییس شورای عالی بیماران خاص استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل و پرسنل داروخانه هلال احمر ابراز امیدواری کرد و گفت انشالله با همت مسئولین دلسوز استان در آینده نزدیک بیماران خاص استان نیز از برکات این مجموعه بهره مند باشند .

در پایان بیگلری رییس شورای عالی بیماران خاص استان به همراه فرماندار کرمانشاه ، دکتر پاینده فوق تخصص خون و سرطان ، آرمانده مدیرروابط عمومی شورای عالی بیماران خاص و زهتابان مدیر انجمن بیماران سرطانی استان با اهداء دسته گل از خدمات داروخانه هلال احمر به بیماران کرونایی تقدیر و تشکر کردند .