رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه خبر داد؛
آغاز عایق بندی «ایزوبام» عرشه قطار شهری کرمانشاه
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه
از آغاز عایق بندی عرشه «ایزوبام» قطار شهری کرمانشاه خبر داد.
احوال کرمانشاه
به گزارش مرکز اطلاعرسانی شهرداری کرمانشاه
مهندس مهدی غلامرضایینیا رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت:
عملیات عایق بندی ایزوبام عرشه قطار شهری کرمانشاه آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه عایق بندی عرشه قطار شهری برای هر کیلومتر ۲هفته زمان میبرد، افزود:
این اقدام اقدامات اولیه پیش از نصب ریل و عملیات ریل گذاری است
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد:
عرض عرشه ۸ متر و طول آن در حدود ۵.۵ کیلومتر است.
وی خاطر نشان کرد:
پس از عایق بندی عرشه عملیات زیرسازی ریلی بر روی عرصه اجرایی می شود.
غلامرضایینیا گفت:
پس از اجرای کامل عملیات زیرسازی، ریلگذاری و ملحقات آن انجام خواهد شد.
گفتنی است که برنامه اجرایی احداث خط یک متروی کرمانشاه
از اواخر سال ۱۳۹۰ و اوایل ۱۳۹۱ طی قراردادی آغاز شد.
این پروژه شامل ۱۳ ایستگاه است و شمال و جنوب کریدور اصلی شهر یعنی، میدان فردوسی را به میدان طاقبستان متصل میکند.
پاسخ دهید