عایق بندی عرشه «ایزوبام» قطار شهری کرمانشاه صورت گرفت

‍ رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

آغاز عایق بندی «ایزوبام» عرشه قطار شهری کرمانشاه

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه

از آغاز عایق بندی عرشه «ایزوبام» قطار شهری کرمانشاه خبر داد.

احوال کرمانشاه

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه

مهندس مهدی غلامرضایی‌نیا رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت:

عملیات عایق بندی ایزوبام عرشه قطار شهری کرمانشاه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه عایق بندی عرشه قطار شهری برای هر کیلومتر ۲هفته زمان می‌برد، افزود:

این اقدام اقدامات اولیه پیش از نصب ریل و عملیات ریل گذاری است

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد:

عرض عرشه ۸ متر و طول آن در حدود ۵.۵ کیلومتر است.

وی خاطر نشان کرد:

پس از عایق بندی عرشه عملیات زیرسازی ریلی بر روی عرصه اجرایی می شود.

غلامرضایی‌نیا گفت:

پس از اجرای کامل عملیات زیرسازی، ریل‌گذاری و ملحقات آن انجام خواهد شد.

گفتنی است که برنامه اجرایی احداث خط یک متروی کرمانشاه

از اواخر سال ۱۳۹۰ و اوایل ۱۳۹۱ طی قراردادی آغاز شد.

این پروژه شامل ۱۳ ایستگاه است و شمال و جنوب کریدور اصلی شهر یعنی، میدان فردوسی را به میدان طاق‌بستان متصل می‌کند.