حمزه نجفی‌مهر مخترع کرمانشاهی به کیپا راه یافت

حمزه نجفی‌مهر مخترع کرمانشاهی به کیپا راه یافت

حمزه نجفی‌مهر مخترع کرمانشاهی به کیپا راه یافت مخترع کرمانشاهی به جشنواره اختراعات کره‌جنوبی راه یافت حمزه نجفی‌مهر مخترع ۳۱ ساله کرمانشاهی، با ارائه یک اختراع در حوزه هوش مصنوعی به جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی اختراعات کره‌جنوبی که دهم تا سیزدهم آبان ماه در شهر سئول برگزار می‌شود، راه یافت.

این رویداد بین المللی با حمایت انجمن توسعه و اختراعات و نوآوری کره جنوبی (کیپا)، اداره ثبت اختراعات کره جنوبی (کیپو)، سازمان مالکیت فکری ملل متحد (وایپو)، فدراسیون جهانی مخترعین(آی فیا) و سازمان های علمی تحقیقاتی بیش از ۳۰ کشور برگزار می شود و امیدوارم در این دوره بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

نجفی‌مهر با اشاره به اینکه کشورهایی چون فرانسه، آلمان، رومانی، روسیه، چین، کرواسی، مالزی، مجارستان، پرتغال، هلند و اسپانیا در برگزاری این رویداد نقش آفرین هستند و بر روندهای اجرایی آن نظارت می کنند افزود : با توجه به پیشرفت چشمگیر هوش مصنوعی و نقش کلیدی آن در ایجاد راهکارهای خلاقانه، طرح جدیدم را در این زمینه ارسال کردم که با شرکت آن موافقت شده است.

به گفته حمزه نجفی‌مهر مخترع کرمانشاهی این اختراع با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و واقعیت مجازی، به توسعه و تحول برند‌های شخصی و کسب و کار‌ها کمک می‌کند. این محصول قادر است با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، به تحلیل داده‌ها و شناخت شرایط بپردازد و تجربه‌ای بی نظیر از کوچینگ در توسعه فردی را برای هر کاربر ایجاد کند.

نجفی‌مهر پیش از این برای اختراع ماشین امضا ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز از کشور‌های لهستان، تایلند، کره جنوبی و سویس دریافت کرده است.

اختراع جدیدی که به جشنواره اختراعات کره جنوبی راه یافته است، به عنوان یک پلتفرم هوشمند واقعیت مجازی، ابزار‌ها و راهکار‌هایی نوینی را برای توسعه برند‌های شخصی ارائه داده و افراد می‌توانند در بستر این پلتفرم هوشمند، به طور مستقیم با هوش مصنوعی در تلفن همراه خود در تعامل باشند و در محیط مجازی کوچینگ را در شرایط مختلف تجربه کنند.

نمایشگاه سئول یکی از معتبرترین رویداد‌های جهان در حوزه اختراعات و نوآوری‌ها محسوب می‌شود و رونمایی از این اختراع در چنین رخداد مهمی می‌تواند بازتاب بسیار مناسبی در سطح بین المللی داشته باشد.